Benefit Systems S.A. NIP: 836-167-65-10
|
1. Dlaczego moja karta przedpłacona przestała działać?
Twoja karta przedpłacona została dezaktywowana z dniem 01.01.2022 w wyniku wycofania z oferty i obsługi Przedpłaconych Kart Płatniczych przez naszego dostawcę - Citi Bank Handlowy. O tym fakcie informowaliśmy od stycznia 2021 na witrynie MyPremium. Treść poprzedniego komunikatu dostępna TUTAJ
2. W jaki sposób mogę zweryfikować saldo karty?
W chwili obecnej jedynym dostępnym sposobem weryfikacji salda jest kontakt z poprzez przesłanie wiadomości na adres mybenefit@benefitsystems.pl. Bardzo prosimy, aby w tytule wiadomości zawarli państwo nazwę pracodawcy oraz sformułowanie „prośba o podanie salda mojej dezaktywowanej karty przedpłaconej”. Ważne: Aby móc udzielić informacji, prosimy o podanie numeru karty przedpłaconej, która została dezaktywowana, w treści wiadomości.
3. Czy w miejsce Kart Przedpłaconych oferowanych przez Citi Bank Handlowy S.A. pojawi się inny produkt o podobnej konstrukcji?
Obecnie nie przewidujemy zastąpienia wygaszonego produktu produktem o podobnej konstrukcji.
4. Czy mogę odzyskać środki, które znajdowały się na Karcie Przedpłaconej, której termin uległ skróceniu?
Ze względu na to, że karta była obsługiwana na podstawie umowy z podmiotem, który zamówił kartę, nie jesteśmy uprawnieni do rozpatrywania ewentualnych zgłoszeń reklamacyjnych dotyczących środków zgromadzonych na kartach. W tym celu skontaktuj się z podmiotem, który dostarczył twoją kartę.
W razie dodatkowych pytań zachęcamy do kontaktu:
Wysyłając wiadomość na adres: mybenefit@benefitsystems.pl